Menü Bezárás

Kismamajóga

A várandósság – mint ahogy azt tapasztalod – óriási fizikai és érzelmi változásokat hoz magával. Testünk kihordja, óvja, védi kisbabánkat miközben bensőnkben anyaságunk is elkezd érni. Sokféle módon megtámogathatjuk ezt a folyamatot, ennek egyik útja a jóga, amely komplex, a sok változásban egyensúlyt teremtő, testre és lélekre egyaránt ható felkészülési módszer, amit nemcsak a hétköznapok feszültségének oldásában tudsz hasznosítani, de fájdalomcsillapító technikaként a szülőszobán is jó hasznát veszed majd. 

A kismama jóga a hagyományos hatha jóga alapjain nyugszik, a gondosan kiválasztott és várandósok számára átalakított ászanák biztonságos mozgásformát nyújtanak mindhárom trimeszterben.

A gyakorlás során

Javítunk az izmok feszességén és rugalmasságán különös tekintettel a gerinctáji szakasz és medencealap környékére.

Felkészítjük a testet a szülés és a gyermekágyas időszak megnövekedett igénybevételére.

Légzőgyakorlatokkal támogatjuk az izmok, belső szervek megfelelő vér- és oxigénellátását.

Relaxációs technikákkal segítjük az ellazulást, stresszoldást és a babáddal való rendszeres kapcsolódást.

Ez a mozgásforma a várandósság bármelyik időszakában elkezdhető.

Általánosságban elmondható, hogy a 12. hét betöltéséig érdemes várni, ám ha te az előtt is aktívan sportoltál, valószínűleg hamarabb is hiányolni fogod a mozgást és nem fog különösebb problémát okozni a kíméletes gyakorlás.

Jógás tapasztalat nem szükséges, hiszen az órákat mindig a ti igényitek szerint alakítom.

Az alkalmak időtartama: 90 perc

Szükséges felszerelés: kényelmes ruházat

Alkalmak

Heti 1 alkalom

Időpont

szerda 16:30 – 17:45 között

Korondánné Ferenci Gabriella

Korondánné Ferenczi Gabriella – Józsaház (jozsahaz.hu)